Tovább a tesztautóra.

A Vitara és a Swift is kategóriaelső

Írta: TesztAuto.hu 2015-11-02 20:00:01

A Suzuki ismét bővíteni tudta magyarországi értékesítését: a hónap folyamán 1033 új Suzukit helyeztek forgalomba, a január–októberi időszakban pedig már 6082-t

A Suzuki részesedése az év tizedik hónapjában 12,61 százalékos volt Magyarországon a személyautók piacán. A március óta gyártott Vitarából az év tizedik hónapjában 722 kelt el, a forgalmazás márciusi kezdete óta pedig 2841, amivel a népszerű modell a január–októberi listát is vezeti a SUV kategóriában, és a Suzuki eladásainak motorja.

Az ugyancsak Esztergomban gyártott Swiftből 168 talált gazdára Magyarországon októberben, az éve eleje óta pedig már 1718, ezzel a modell szintén kategóriaelső.

A szeptemberi 928 darabot követően októberben tehát 1033 úja autót adott el itthon a vállalat, ami 12,61 százalékos piaci részesedést jelent a márka számára a személyautók piacán.


A Suzuki július óta a magyarországi újautó-eladási lista első-második helyét foglalja el.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31