Tovább a tesztautóra.

Írta: TesztAuto.hu 2015-01-16 15:00:01

Véget ér egy korszak. A Porsche mindig is kapaszkodott a hagyományokba a 911 esetén. A mai napig ragaszkodnak a kevés szempontból optimális hátsó-motoros elrendezéshez. A léghűtést, a hidraulikus szervót és a szívómotorokat is addig húzták amíg csak lehetséges volt.  Hát ezeknek a következő generációtól mind vége.

A turbósítás járványa tovább terjed az autóiparban. A Ferrari után most a Porsche is elkapta a kórt. Eddig is volt feltöltős 911 de ez a változás most az alapmodelleket érinti, mint a Carrera vagy a Carrera S. A Top Gear Wolfgang Hatz-zal beszélgetett.

 „Tiszteletben kell tartani a jogi szabályozásokat. Szóval igen, turbós 911-esekben gondolkozunk.”

A Porsche vezető mérnöke korábban elmondta, hogy az új 911 GT3 RS még egy teljesen új szívó motort kap. Ennek a motornak a turbós, bár érdekes módon gyengébb, változata kerül majd a 2016-ban érkező új modellekbe.



„A károsanyag kibocsátás nagyon fontos a számunkra és gyorsabban fogjuk csökkenti mint az iparág többi szereplője. Minden új modell alacsonyabb CO2 kibocsátással rendelkezik majd. Nincs túl sok technológiai eszköz amellyel ez megoldható. Ha megnézik a mai szabályzást akkor kizárólag a turbó az egyetlen járható út. Majd a 2010-es évek végén az elektromosítás lesz a következő nagy lépés.” Ez magyarán hibrid 911-et akar jelenteni? „Igen. A 918 szerzett tapasztalatokkal elég jó helyzetben van a Porsche.”

Emellett megemlítette, hogy  a Porsche egy új, turbós négyhengeres  motort is fejleszt a Caymannak és a Boxsternek. Boxer négyes? „Nem soros és nem is V4.” Használják majd a 911-ben is? „Soha. az mindig boxer hat marad.” Huuh. Hát legalább ez..



Ha valaki most hallana először a 911-ről annak itt van némi kedvcsináló.



Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31