Tovább a tesztautóra.

Világpremierek hada a Suzukitól Tokióban

Írta: TesztAuto.hu 2015-10-08 18:00:01

A Suzuki számos újdonsággal készül a 44. Tokiói Autószalonra: Mighty Deck, Air Triser, Ignis és Ignis-Trail, Escudo, Hustler Scoot, valamint GSX-koncepció

A kiállítást a Japán Gépkocsigyártók Szövetsége rendezi október 30-a és november 8-a között. A  Suzuki standja fölé a „Suzuki Next” mottó kerül, a vállalat ugyanis 2020-ban ünnepli fennállásának századik évfordulóját, és a kiállított modellekkel azt üzeni: "a jövőben is olyan termékekkel és technológiákkal kíván jelentkezni a piacon, amelyek garantálják a vállalat sikerességét a következő száz esztendőre".

A tanulmányautók táborában megjelenik az Ignis, amellyel a Suzuki az új kompakt crossover szegmenst célozza meg, valamint az "újszerűen játékos" Mighty Deck miniautó. A tanulmánymotorok között jelentkező Hustler Scoot robogó "tovább szélesíti a kétkerekű járművek nyergében átélhető örömök spektrumát".

A standon helyet kapnak a Suzuki legújabb szériagyártású modelljei is, köztük az új Vitara sport-szabadidő autó, amit Japánban Escudo néven dobnak piacra október 15-én. Emellett technológiai újdonságok, például új fejlesztésű erőforrások metszeti makettjei is láthatóak lesznek a kiállításon.

  Fő kiállítási darabok, az újdonságok  

Mighty Deck: az "újszerűen praktikus és játékos" minitanulmány:

- A mókás hajlamú Mighty Deck teteje vászonból van, nyitott platós rakterét pedig többféleképpen lehet átrendezni az aktuális használatnak megfelelően.

- Ez a laza, játékos tanulmány egyszerre városi jármű és kirándulóautó, tulajdonságai megengedik a változatos használatot. Jól érzi magát a flaszteren, és feltalálja magát a természetben, használható otthon, de útra is lehet kelni vele, munkaautónak éppúgy alkalmas, mint szabadidős társnak.


- A modellt számos praktikus megoldás gazdagítja, például az automata platóemelő-süllyesztő, ami a nyitott rakteret az aktuális igényekhez igazítja a napi alkalmazás, illetve a szabadidős felhasználás függvényében.


Air Triser: új koncepciójú három üléssoros mini-teherautó társalgóval:

- Az Air Triser újszerű, három üléssoros miniteherkocsi. A kezelhető méretű kocsiszekrényben az utastér olyan tágas, az ülések olyan ügyesen konfigurálhatók, hogy az ember egy társalgóban érzi magát.

-Amikor az Air Triser parkol, az ülések pihenő módba (vagyis egymással szembe) fordíthatók, vagy éppenséggel társalgó alakítható ki az utastérben (ilyenkor az ülések U alakú heverőt formáznak). A kocsi belső falán az egyik B oszloptól egészén a tetőig nagyméretű képernyő kapott helyet, az utasok ezen nézhetik az okostelefonjukról lejátszott műsort.


-Az Air Triser élvezetessé teszi az utastársak együttlétét, nemcsak menet közben, de álló helyzetben is, s mindezt olyan mértékben, amire eddig a miniteherjárművek között nem akadt példa.



Ignis: újítás a kompakt crossoverek kategóriájában mindennapi használatra és kikapcsolódásra:

- Az Ignis jól példázza, miként lehet tágítani a mindennapi és a szabadidős használat műfaji határait. A vezető magasról lát ki, az autó hasmagassága is nagy, ami kényelmessé teszi a közlekedést. A jármű havas úton, nehéz terepen is magabiztosan irányítható; a hétvégék az Ignisszel élvezetes kirándulások ígéretét hordozzák magukban.

- A kompakt, szemre is ütős külső mellett egyszerű, rendkívül praktikus belső formaterv teszi az Ignist a crossover kategória hiteles képviselőjévé.



Ignis-Trail Concept: fokozott élvezet a kompakt crossoverek között:

- Az Ignis-Trail tanulmánymodell az Ignis városi-terepes sokoldalúságát fejleszti tovább, és nyers erejével még inkább helytáll a nehéz terepeken.

- A nagy átmérőjű kerekek és a sárvédőívek merész kiképzése is része annak a tervezési csomagnak, amely a kompakt crossover jármű élvezeti értékét a hiteles tereptulajdonságok hangsúlyozásával fokozza az Ignis-Trail Concept esetében.



  Motorkerékpárok (világpremierek)  

Hustler Scoot: "könnyen vezethető, sokoldalú hordár; a játékos robogó"

- A barátságos 50 köbcentis tanulmánymodell csomagterei többféle használatra alkalmasak.

- A megszokott ülés alatti rekeszen túl a vezető lába között egy kivehető koffer is helyet kapott. Emellett a hátsó csomagtartón és a motortest oldalán is van még hely a csomagoknak.

- Ha a koffert kiveszik, a Hustler Scoot ülés alatti rekeszében hosszúkás tárgyak, pl. teniszütő is szállítható.


- Személyiségével éppúgy mókára csábít, mint névrokona, a Hustler kisautó, ezért aztán a robogó is pop-artos színekbe öltözött.


GSX-tanulmány: "ez a tanulmánytárgy a GSX-sorozatban rejlő lehetőségeket villantja fel"

- A Suzuki masszív, felhasználóbarát sornégyes erőforrásai az üzemanyag-hatékonyság és az állóképesség kiváló kombinációját nyújtják. Ez a technológia kap helyet a GSX-sorozat számos modelljében, így a GSX-R1000-ben, a Hayabusában, a GSX-S1000-ben.

- A GSX-tanulmány a GSX nevet viselő nagy teljesítményű motorkerékpárokat szimbolizálja. Testet ölt benne a Suzuki sornégyes sportmotorjainak lelke; egyfajta báb, amelyből a márka jövendő sportmotorjai is megszülethetnek.






Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31