Tovább a tesztautóra.

Írta: Csősz Dani 2016-01-22 16:30:01

Az autógyártók sokszor használnak fel más modellekből származó alkatrészeket. Sőt olyan is előfordul, hogy más gyártó alkatrészeit is beépítik azzal a céllal, hogy csökkentsék a gyártási költségeket. Ezzel egészen addig nincs is baj amíg a több százmilliós luxus verdában fel nem tűnnek egy nem túl patinás márka alkatrészei.

A Lotus és a Toyota közötti együttműködés talán senkinek nem meglepő. Egy régebbi Lotus Esprit a Corolla hátsó lámpáit használta. Az Elisekben pedig Celica motorok dolgoznak.



Az 1983-tól gyártott Nissan 300 ZX-et többször is megválasztották a 80-as évek legszebb autójának. Feltűnhetett ez a Lamborghini vezetőségének is. Ugyanis a Diablo bukólámpás változataiban a 300 ZX lámpáit használták fel.



Ki ne csorgatta volna még a nyálát egy Pagani Zondára? Kinek nem borsókázott még a háta az AMG által gyártott V12 üvöltésétől? Majd ha egyszer megnyerem az ötöst, gondoltuk sokan magunkban. Bár még abból is csak nagyon ferdeszájjal csengetnék ki 400 milliót egy autóért. De honnan olyan ismerősek azok a klíma kezelő gombok? Megvan! Áááh az nem lehet. Vagy mégis? Tuti nem. Végül gyanúm beigazolódik. Azok a gombok bizony az autógyártás teljesen másik oldaláról érkeznek. A cseberből vederbe zuhanó angol márka, a Rover 45-öséből. Értem én, hogy költségcsökkentés na de egy 400 milliós autón? Nemááár.



Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31