Tovább a tesztautóra.

Írta: TesztAuto.hu 2015-01-13 16:00:01

Vannak biztos jelek amelyek azt mutatják, hogy az eddig ismert világ a végéhez közeledik. Ilyen az egyre csak növekvő ózonlyuk, az olvadó jégsapkák, a kihaló félben lévő tigrisek és hogy összkerekes lesz az M5. Mi lesz a következő? Dízel M-es BMW?

A BMW M új vezetője megerősítette, hogy a következő generációs M5 és M6 már négykerék hajtást kap. Franciscus van Meel eddig az Audi RS osztályának volt a vezetője. Így már egyből érthető vonzalma. Véleménye szerint: „Ha folytatódik a teljesítmény növekedése a jövőben, akkor a következő generációs M5-nek és M6-nak akkora nyomatéka lesz, hogy el kell gondolkodnunk ezen a megoldáson.”

Mentségére szóljon, hogy nem ragaszkodik az 50-50%-os (mint pl. a Quattro) meghajtáshoz, inkább egy olyan hátsókerék hajtású alaphoz, melybe bekapcsolódhatnak az első kerekek is ha a szükség úgy hozza. „Amit mi szeretnénk létrehozni az inkább hátsókerék hajtás nagyobb tapadással.”



Nincs baj az összkerék hajtással. Imádjuk a Quattro Audikat de külön imádjuk a hagyományos hátsókerekes BMW-ket is. Miért nem maradhat ez így? A pacalt se esszük tejszínhabbal.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31