Tovább a tesztautóra.

Még vadabb lett a felfrissült 370Z Nismo

Írta: Sükösd Richárd 2014-08-27 11:09:41

Megújult a 370Z, amely eddig is vonzotta a tekinteteket, és a menetteljesítmények terén sem állt rosszul, azonban most még pengébb lett, mint amilyen volt

Mind kívülről, mind belülről akadnak részletek, amiket megváltoztattak a gyáriak a 370Z élvonalban tartása végett, ugyanis már egy viszonylag korosabb modellről beszélünk, de a Nissan még tartogatja az utódot. Kívülről új 18 colos keréktárcsákat kapott, míg a beltérben új, könnyebb és jobb úttartású Recaro ülések kerültek.


Műszakilag is megújult, hiszen úgy állították be a felfüggesztéseket, hogy az kényelmesebb és csendesebb legyen, de ne veszítsen a sportosságából, illetve megváltoztatták a hátsó rugók és lengéscsillapítók keménységét. A motor maradt a megszokott 328 lóerős, 3,7 literes, V6-os.


Természetesen a Nismo változatnál még több újdonságot kaptunk, hiszen kívülről is alaposan átszabták a karosszériát. Az első-hátsó lökhárítókat lecserélték, és még agresszívebbek kerültek a helyükre, miközben még több légbeömlőt szabtak rájuk, na meg persze helyett kaptak a LED-es nappali menetfények is. Ezen a modellen mutatkoznak be az új, 19 colos, fekete és ezüst színű Rays könnyűfém keréktárcsák. A hátsó légterelő kisebb, de hatékonyabb lett, és a kipufogókat is nagyobbakra cserélték, így még intenzívebb hangélményt nyújt a 370Z Nismo csapatás közben.


Ez a változat is új üléseket kapott, amik könnyebbek és kényelmesebbek lettek, és amit a Recaro direkt ennek a modellnek készített. Motorikusan a Nismo változat is maradt a régi, tehát a 3,7 literes, szívó V6-osból, még mindig 344 lóerő préselhető ki az 5,2 másodperces 100-ra való sprint során, és természetesen ennél a verziónál is módosítottak a felfüggesztéseken, illetve a rugókon, amik még sportosabbá tették. A felfrissült változat forgalmazása 2014 szeptemberétől indul.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31