Tovább a tesztautóra.

Már látható a legdurvább McLaren

Írta: Sükösd Richárd 2014-08-17 13:36:16

Végre kiszórták a gyári fotókat a McLaren P1 GTR-ről, amely brutális erejével, és minimális darabszámával próbálja megfogni az érdeklődőket. Azonban sajnos erősen korlátozottra csinálták a vevőkörét

Oly sok másik autóhoz hasonlóan Pebble Beach Concours d’Elegance volt az esemény, ahol hivatalosan is bemutatták a P1 GTR-t a nagyközönségnek. Wokingban nagyon bíznak az új gépben, ugyanis azt állítják, hogy a most bemutatott P1 GTR a legjobban vezethető pályaautó, ami jelenleg megvásárolható.


Ehhez a McLaren versenyszekcióját hívták segítségül, akik mindent elkövettek, hogy egy igazán élvezetes pályagépet hozzanak létre. Ezt bizonyítja a kocsi hátsó szárnya, amely eredetileg eltüntethető és csak nagyobb tempónál bújik elő a karosszériából, viszont a GTR verzióban már egy fix, jó nagy méretű hátsó szárnyat használnak, amely kétségtelenül sok leszorítóerőt termel.


Természetesen manapság ez már nem számít újdonságnak, így a forma 1-es részleg besegített, és beépítették az autóba a DRS (állítható hátsó szárny) rendszert, melynek köszönhetően az egyenesekben meglehetősen sok tempó nyerhető. A P1 GTR teljesítményéről már hallhattunk, de azért érdemes megemlíteni, hogy a pályaverzió még több izmot épített, így az utcai változat 903 lóereje helyett, már 983 lóerőt kapnak a leendő tulajok.



A pályagép teljes karosszériája szénszálas műanyagból készült, és teljesen fix magasságú felfüggesztést kapott, ami szintén eltér az utcai változattól. A P1 GTR ára 3,3 millió dollár, és csak azoknak elérhető, akik rendelkeznek a sima P1 verzióval is, tehát biztosak lehetünk benne, hogy igazán kevés darabot fog készíteni a McLaren.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31