Tovább a tesztautóra.

Írta: TesztAuto.hu 2015-01-29 17:00:01

Takarékos, dízel sportautó. Már megint. Hurrá!

1. Áthangolt futómű és kormánymű illetve a Fejlett Stabilitás Átvitel nevű rendszer, amely a karosszéria mozgások mérséklésére szolgál.

2. Dízel motorral is kapható lesz ezután a modell. Az ST a 2,0 literes, 185 lóerős TDCi-t kapja meg, amivel hajmeresztő 8,1 másodperces gyorsulásra lesz képes.

3. Az igazi fanatikusoknak megmarad a 250 lóerős, 2,0 literes EcoBoost. Ezzel már sokkal mozgékonyabb a gép. 6,5 másodperc alatt teljesíti a 0-100-at.



4.  Most először lehet majd start-stop rendszert rendelni az autóba. Képzeljétek, ez 6, igen jól látod, 6%-kal csökkenti a fogyasztást. Nagyon durva mi?

5. Három előre programozott ESC mód közül választhat a leendő tulaj. Standard, sport és off.

6. Ennél lényegesebb, hogy új fékek is elérhetőek lesznek. Az eddigi 320 mm-es tárcsák helyett már 335 mm is rendelhetünk hozzá.



Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31