Tovább a tesztautóra.

Ismerd meg a MotoGP Safety Cart!

Írta: TesztAuto.hu 2016-02-16 16:00:01

A háromezres turbós sorhatos BMW M2 Coupé, 370 lóerővel és speciális átalakításokkal... Felsoroltuk a módosításokat

A 2016-os idénytől új biztonsági autó lép az M4-es Safety Car helyébe a kétkerekű versenysportok királykategóriájában: a BMW M divízió tervezőmérnökei mélyreható módosításokat hajtottak végre az M2 Coupén, hogy a MotoGP március 20-i szezonnyitóján már a vadonatúj M2 MotoGP Safety Car állhasson a leggyorsabb motorkerékpár-pilóták biztonságának szolgálatába.


„Világszerte több millió motorsport-rajongó számolja a MotoGP 2016-os szezonnyitójáig hátralévő napokat. A világ legjobb kétkerekű pilótái idén is tizennyolc futamon szállnak szembe egymással, a világ talán legkeményebb motorkerékpár-versenysorozatában” – mondta Frank van Meel, a BMW M divízió elnöke az új biztonsági autó nemzetközi bemutatkozása kapcsán.


"A MotoGP megadja nekünk a lehetőséget arra, hogy évről évre professzionális körülmények között, rajongók milliói előtt mutassuk be a BMW M modellekben rejlő potenciált" - folytatta. "Együttműködésünk az idő előrehaladtával újabb és újabb elemekkel bővült, partnerségünk így már messze túlmutat a MotoGP biztonságiautó-flottáján. 2003 óta minden szezon végén egy hőn áhított BMW M Különdíjjal jutalmazzuk az idény legeredményesebb összetett kvalifikációját elérő versenyzőt. A BMW M MotoGP Experience keretein belül pedig szakértőink a kétkerekű versenysportok királykategóriájának kulisszatitkaiba vezetik be a rajongókat”

A BMW M2 MotoGP Safety Car főbb műszaki adatai

Motor: soros hathengeres benzinmotor M TwinPower Turbo technológiával (kettős megfúvású (TwinScroll) turbófeltöltő, magas pontosságú közvetlen üzemanyag-befecskendezés, Valvetronic változó szelepvezérlés, dupla Vanos vezérműtengely-állítás)
Összlökettérfogat: 2 979 cm3
Maximális teljesítmény: 370 lóerő
Max. nyomaték: 465 Nm (túltöltéssel 500 Nm-re növelhető)
Gyorsulás 0-100 km/óra: 4,3 másodperc (az M duplakuplungos automataváltóval)
Átlagos üzemanyag-fogyasztás: 7,9 liter / 100 km (az M duplakuplungos automataváltóval)


Főbb módosítások:

BMW M Performance sport kipufogórendszer szénszálas kipufogóvégekkel
BMW M Performance szénszálas küszöbtoldatok
BMW M Performance magasfényű fekete hűtőrács
BMW M Performance magasfényű fekete Air Breather légkivezető nyílás
BMW M Performance szénszálas visszapillantó-házak
BMW M Performance szénszálas lökhárító-koptató (elöl)
BMW M Performance szénszálas hátsó diffúzor
Szénszálas légterelő szárny a BMW M4 GTS modellről
BMW M Performance sport futómű
Karbon-kerámia fékrendszer a BMW M3 / M4 sportmodell-párosról
Michelin Cup gumiabroncsok
Gyorszáras motorháztető
LED-technológiás tető-fényhíd
LED-villogók az első lökhárító központi légbeömlőjében
LED-villogók a hátsó lámpákban
Recaro kagylóülések hatpontos Schroth biztonsági övekkel
Bukócső a BMW M4 GTS modellből
Tűzoltó készülék
Alcantara-borítású BMW M Performance sportkormány
BMW M Performance szénszálas utastéri kiegészítők
BMW M Performance rozsdamentes pedálsor és lábtámasz
BMW M Performance szőnyegek




Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31