Tovább a tesztautóra.

Írta: Szeifert Richard 2015-04-20 18:00:01

A narancs színű Toyota Supra 2001-ben lett világhírű, amikor Brian lenyomott vele egy Ferrari 355-öt a Halálos Iramban című filmben. Most pedig elárverezik.




Talán a leghíresebb autó kerül most kalapács alá a Fast and Furious sorozatból. Ez az a Supra, ami a végén 47 millió percen keresztül gyorsul Dominic Toretto Dodge Cahergerével az első rész hajrájában.

  Az aukciót a DuPont Registry szervezi és bár nem adtak meg elvárt árat, az azért sejthető, hogy nem két fillér lesz a gép. A leírásban kaszkadőr autó szerepel, amelyet ténylegesen használtak a film forgatása során.



Az autót egyébként a The Shark Shop építette. Olyan finomságokat pakoltak a kocsira mint Dazz Motorsport felnik, teljes bukócsövezés, és Bomex szpojler szett. Mielőtt azonban rohannál az ATM-hez egy kis cashért, azt azért elárljok, hogy nem ezzel az autóval kell a 400 méteren csúcsokat döntögetni. Kezdjük azzal, hogy ez itt egy turbó nélküli változat és a csomagtartóba szerelt nitro palackok sincsenek bekötve sehova.



Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31