Tovább a tesztautóra.

Írta: Szeifert Richard 2015-02-26 13:00:01

A tegnapi nap folyamán már kikerült egy kép az érkező középmotoros sportautóról, amit facebook oldalunkon meg is osztottunk. Most itt az összes hivatalos gyári fotó. Korábban már összeszedtük az új R8 legfontosabb tulajdonságait.

Ne kerülgessük a forró kását. Ez majdnem pont ugyanúgy néz ki mint az előző. Egyes márkáknál egy facelift erősebb szokott lenni mint, amit az Audi az R8 külsejével véghez vitt. Persze kicsit szögletesebb lett elől hátul meg megkapta a most menő single-frame hűtőrácsot de ennyi. Hol van az előző modell lehengerlő újszerűsége?

Változott a kipufogó alakja. Wow.. Elektromosan működtetett szpojler jár az alapmodellhez és egy fix a V10 Plus verzióhoz.



Hála az égnek belül már több változással szembesülünk. Ide is megérkezett a TT-ben már alkalmazott belvilág. Akárcsak ott, itt is a vezető előtt van egy multifunkciós kijelző. Ez képes minden, a vezető számára fontos információt megjeleníteni. A kormány engem valamiért nagyon emlékeztet a Porsche 918-éra. Mégis csak egy cég na.





Az 5.2-es V10-es két erőszinttel is megvásárolható lesz. Az alap verzió 533, míg a V10 Plus 602 lóerőt ad majd le a Quattro hajtáson keresztül. Ezzel a teljesítménnyel a V10 Plus 3,2 másodperc alatt futja a 0-100-as sprintet. Találgatásra adnak okot a későbbre várható kisebb lökettérfogatú motorok. Az eddigi szívó V8-at ugyanis vagy az RS6-ból ismert bi-turbo V8 vagy akár egy kisebb V6-os is leválthatja.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31