Tovább a tesztautóra.

Írta: Szeifert Richard 2015-03-10 15:00:01

Annyi új és ráncfelvarrott modellt mutattak be a genfi szalonon, hogy az ember nem győzi figyelemmel követni az információ cunamit. Összegyűjtöttük a legérdekesebb autókat az idei kiállításról.

Audi

Audi R8



Audi RS3



Egyértelműen az új R8-as volt az Audi stand sztárja. Mi azonban nem vagyunk annyira elcsattanva tőle. A lézer lámpáktól eltekintve elmaradt az a technológiai csinadratta, amit a németektől megszokhattunk. Na majd a teljesen elektromos R9 e-tron helyre teszi a dolgokat. Reméljük...

Bemutatásra került még a második generációs RS3 is. Szinte tökéletesen a Mercedes A45 AMG szintjéhez lőtték be. A 2,5 literes, öthengeres, turbós motor 362 lóerővel hatja meg az autó mind a négy kerekét. 4,3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra a kis zsebrakéta.

Desszertként pedig érkezik a Q7 hibrid verziója, aminek aztán végképp semmi értelme.

Bentley

Bentley EXP 10 Speed 6



A Volkswagen angol luxus márkája nem egy újabb Continental GT modellverziót mutatott be hanem egy teljesen új, bár csak koncepció autót. Túl sok részletet még nem tudni az autóról. Annyi biztos, hogy hibrid lesz és az Aston Martin Vanquish ellenfelének szánják.

BMW

BMW 1-es széria




BMW 2 Grand Tourer



A BMW nagyon alulteljesített ezen a szalonon. Ugyanis csak két olcsóbb a márka nevéhez hűtlen modellet mutatott meg a nagyközönségnek. Az 1-es széria új verziója már elől fog kaparni akárcsak az Active Tourerből kialakított Grand Tourer. Úgy látszik a BMW a hagyományok helyett inkább a pénz irányába menne.

Citroen

Citroen DS 5



A kreatív megoldásaiért imádott francia gyártó csak egy frissített DS5-öt villantott fel.

Ferrari

Ferrari 488 GTB



Az ágaskodó lovas márka bemutatta a 458 utódját. Az F40 óta most először láthatunk turbós motort középre építve egy Ferrariban. Ennek pedig döntse el mindenki, hogy örül-e vagy sem.

Ford

Ford GT



Ford Focus RS



Bár egy napon mutatták be a Ford Focus RS-t a Ferrari 488 GTB-vel még így is sikerült nagy mennyiségű fényt magára irányítania az amerikai cég legerősebb ferdehátújának. 320 lóerőt már a Fordnál sem mertek csak az elsőkerekekre küldeni, így aztán összkerék-hajtás segíti a leendő tulajokat a minél nagyobb tapadás elérésében.

A detroiti bemutató után az európaiak is csorgathatták a nyálukat egy kicsit a 2016-ban érkező GT-re.

Honda

Honda Civic Type-R



Honda NSX



Nem hiszem, hogy ennél tudott volna nagyobbat gurítani a japán gyártó. A 90-es évek meghatározó középmotoros sportautója, melynek fejlesztésében maga Ayrton Senna segítkezett és Ferrarikat döngölt földbe fele annyi pénzért. Ez volt az NSX és most itt az utód.

A másik fontos modell pedig a Civic Type-R. Az a Civic Type-R, amely legalább olyan fontos a kis forró-ferdehátúak világában mint a Golf GTI.

Hyundai

Hyundai Tucson




A koreai márka újjáélesztette a Tucson nevet. Az új SUV az ix35-öt váltja majd valamikor 2016-ban.

Frissült az i30 és érkezik egy sportos, három ajtós kupé is, i20 Coupe néven.

Koenigsegg

Koenigsegg Regera




Csak két szám. 1782 és 2000. Az első a teljesítmény lóerőben a második pedig a nyomaték newtonméterben. Innentől a fantáziátokra bízom.

Lamborghini

Lamborghini Aventador SV



Az SV, vagyis Super Veloce (Szuper Gyors) a Lamborghini M-es BMW-je, AMG Mercedese, GT Porscheja. Csavartak egy kicsit a 6,5 literes V12-n és kipréseltek belőle még 50 lóerőt. Így az összteljesítmény már eléri a 750-et.

McLaren

McLaren P1 GTR



McLaren 675 LT




Két izmosított változattal készült a Mclaren. A 675LT a 650S keményebb gyorsabb változata. A neve azonban megtévesztő hiszen csak 666 lóerős teljesítmény leadására képes a nevében szereplő 675-tel szemben. Az angolok valószínűleg féltek a sátán számának tartott, 666 által okozott piacvesztéstől.

A másik modell pedig a már magában is brutális P1 felturbózott változata, a P1 GTR. 1,9 millió fontos árával nem csak a külseje az extrém.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz GLE Coupe



Mercedes-Benz CLA Shooting Brake



Soha nem értettem már a SUV kategóriát sem a kupé SUV kategóriát pedig pláne nem. A BMW azonban kitalálta és be is jött nekik. Nem kicsit. Persze, hogy mindenki megy utánuk. Na de ezzel?? A GLE Coupe egyszerűen randa. Ettől persze lehet még jó autó. Én akkor sem szeretnék minden reggel erre nézni a garázsban.

A CLA Shooting Brake azonban olyan szép, amilyen csúnya a GLE Coupe. Nagyon eltalált forma és biztos remek az összeszerelés is. Csak hazai termék na.

Porsche

Porsche 911 GT3 RS




Porsche Cayman GT4



Idén megnézhettük a mostani 911 eddigi legdurvább változatát, a GT3 RS-t. 493 lóerejével ez a valaha volt legerősebb szívómotoros 911.

A Cayman GT4 pedig azoknak készült, akik igazán komolyan gondolják a pályázást de onnan is az autójukkal szeretnének haza gurulni.

Renault

Renault Kadjar



A Qashqai alapjaira épített Renault SUV, a Kadjar volt a franciák legerősebb lapja az idei genfi kiállításra.

Skoda

Skoda Superb



A cseh márka modelljei egyre inkább beleolvadnak a Volkswagen általános dizájn vonalba viszont a minőségük is rohamosan javul.

Volkswagen


Volkswagen Passat Alltrack




A Volkswagen saját márkajelzésű Allroadját mutatta be a nagy érdeműnek.

Neked melyik a kedvenc autód az idei genfi szalonról?


Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31