Tovább a tesztautóra.

Írta: Szeifert Richard 2015-03-03 15:07:01

Felhúzott, négy literes boxer hatos és még kisebb súly. A Porsche ezen alapanyagokkal teszi még extrémebbé a GT3-at.

1. Négy literesre fúrták fel az eddig használt 3.8-as boxer hatost. Így a motor már 493 lóerős csúcsteljesítménnyel és 520 newtonméteres nyomatékal bír majd.

2. 56 milliótól induló árával ez már igencsak a Ferrari 458 Speciale piacát sértegeti.



3.
Az alumínium kasztni a 911 Turbotól származik. Erősen árulkodó jel a két oldalsó légbeömlő, ami a motor jobb hűtését teszi lehetővé. A súlycsökkentés jegyében és, hogy minél lentebb kerüljön az autó tömegközéppontja, a tető magnéziumból, a motorháztető és a csomagtér ajtó pedig szénszálas kompozitból készül. A legoptimálisabb leszorítóerő eléréséről pedig egy állítható hátsó szárny gondoskodik.

4.Az aerodinamikai csomag tartalmaz még egy splittert, módosított első szárnyat új kialakítású beömlőkkel, amelyek csökkentik a kerékjáratokban kialakult nyomást ezzel csökkentve az első tengely felemelkedését.



5. A nehezebb karosszéria ellenére a GT3 RS így is 10 kilót tudott ledobni a sima GT3-hoz képest. Így aztán 1420 kilogrammal mérlegelt.

6.
0-100 km/h, 3,3 másodperc,  0-200 km/h, 10,9 másodperc. A végsebesség a hátsószárny beállításától függően akár 320 km/h is lehet.

7.
A hét sebességes duplakuplungos váltó csak a hátsókereket hajtja meg.

8. A Porsche állítása szerint az autó 7:20 köridőre képes a Nürburgring



Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31