Tovább a tesztautóra.

Írta: Szeifert Richard 2015-03-03 16:00:01

A Nissan Juke vevőkörére támad a Mazda.

1. Az új kis Mazda SUV CX-3 a Nissan Juke, a Renault Captur és Vauxhall Mokka vevőiköréből szeretne magának kihasítani egy szeletet.

2. Az új modell erősen épít a nemrég megjelent Mazda 2-re. Igazából olyan, mintha azt vegyítették volna a CX-5-tel. Nagyon sok hasonlóság fedezhető fel a külső dizájnban, a beltér kialakításában (kb full ugyanaz). Illetve egy közös motoron is osztoznak.



3. A 2,57 méteres tengelytáv is megegyezik a 2-es Mazdával ám az első és hátsó túlnyúlása 10-10 milliméterrel több valamint a vezető ülés is 50 milliméterrel magasabban van.

4. Mivel az alkatrészek 80%-a is azonos így legalább könnyebb lesz őket beszerezni egy esetleges hiba esetén.



5.
A 2.0 literes SKYACTIV-G benzines 118 és 148 lóerővel is elérhető lesz, ám az erősebbik csak négykerék-hajtással.

6. Lesz manuál és automata váltó is de érdekes módon az automata csak a gyengébb motorokhoz lesz majd kapható.



Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31