Tovább a tesztautóra.

Írta: Szeifert Richard 2015-03-05 12:00:01

Már biztos, hogy nem Alfa Romeo vagy Abarth emblémával érkezik az olaszok MX-5-öse.

A Fiat-Chrysler konszern akart magának egy saját kis roadstert de valószínűleg anyagi okok miatt nem kezdtek saját fejlesztésekbe. Ehelyett megvásárolták egy már létező modell technikai alapjait. Méghozzá nem is akármilyen modellét. Ugyanis a Mazda MX-5-ösére fognak építkezni, ami messze a világ legnagyobb példányszámban eladott roadstere.

A hír napvilágot látásakor még mindenki úgy gondolta, hogy az Alfa Romeo palettájába kerül majd az új sport autó mint az új Spider. Kicsit később olyan pletykákat is hallani lehetett, hogy egyedüli önálló modellként az Abarthoz kerülnek a jogok.



Végül azonban egyik hír sem bizonyult igaznak. Genfben, Sergio Marchionne, a Fiat főnöke megerősítette, hogy Fiat 124 néven kerül majd a kereskedésekbe az új két üléses. Döntését azzal indikolta, hogy az Alfa Romeokat Olaszországban kell gyártani, Olaszországban gyártott motorokkal így az nem felelhet meg a Mazda alapoknak.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31