Tovább a tesztautóra.

Alapos ráncfelvarrást kap jövőre a Honda CR-V

Írta: Sükösd Richárd 2014-10-27 21:10:02

Jövőre új formában láthatjuk a Honda CR-V hobbiterepjárót, ugyanis hajtáslánca mellett a külseje is lényegesen módosul

A 2015-től ráncfelvarrott szabadidő-autó egészen sok külső változtatást kapott, így egészen biztosan megfogjuk ismerni a megújult verziót. Változtak a fényszórók, átalakították a hűtőmaszkot, a lökhárítót és a kartervédő lemezt, illetve módosult a hátsó ajtó, a lökhárító és természetesen új LED-et kaptak a hátsó lámpatestek.


Motorikusan egy teljesen új 160 lóerős, 350 Nm nyomatékú, 1,6 literes dízelmotort kap az új CR-V, amely mind fogyasztásában, mind CO2-kibocsátásban ráver a már kifutó 150 lóerős, 350 Nm-es 2,2 i-DTEC blokkra.


Új erőforráshoz új váltó is dukál, így a Honda SUV kap egy teljesen új fejlesztésű kilencfokozatú automata sebességváltót, mely körülbelül 20%-os fogyasztáscsökkenést hivatott eredményezni. Amúgy a megújuló CR-V még ugyanúgy kérhető az alap dízellel, ami 120 lóerős elsőkerék-hajtással, illetve a kétliteres benzinmotor is változatlan formában lesz kapható.





Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31