Tovább a tesztautóra.

Írta: TesztAuto.hu 2014-06-10 17:00:01

Íme a világszerte közel 250 ezer példányban gazdára talált X6-os második generációja, felfrissült megjelenéssel, nagyobb teljesítménnyel, gazdagabb alapfelszereltséggel - és persze tengernyi extrával

Az új X6 komoly alapfelszereltséggel érkezik, amely messze meghaladja elődjéét: a bi-xenon fényszórók, a 19 colos felnik, az automatikus működtetésű csomagtérajtó és a nyolcfokozatú Steptronic sport sebességváltó (a kormányon elhelyezett kapcsolókarokkal) ... ez mind széria, akárcsak a bőrkárpitozás, a kétzónás légkondicionáló, az önműködően sötétedő visszapillantó tükör és az ún. Driving Assistant biztonsági csomag. Az újdonság praktikus oldalát a 40:20:40 arányban osztottan dönthető hátsó üléstámlák erősítik, amelyekkel a csomagtér mérete 580 literről akár 1525 literre (ezzel elődjét 75 literrel múlja felül) bővíthető.

Motorkínálat

Az új BMW X6 decemberi debütálásakor elérhető motorkínálata az xDrive50i modellek legújabb generációs, 450 lóerős teljesítményű V8-as benzinmotorjából, az xDrive30d kivitelek 258LE teljesítményű soros, hathengeres dízelmotorjából, valamint egy másik, három turbófeltöltővel felszerelt sorhatosból, az M50d változatok 381 lóerős teljesítményű erőforrásából áll majd.

A TwinPower Turbo technika, a szériafelszereltség részét képező nyolcfokozatú Steptronic sport sebességváltó, az átfogó BMW EfficientDynamics műszaki megoldások, a tömegcsökkentés és fejlett aerodinamika gondoskodnak arról, hogy a BMW X6 feltűnően megnövelt teljesítménye mellett üzemanyag-fogyasztása akár 22 százalékkal(!) csökkenjen. A modellkínálat 2015 tavaszán az xDrive35i (306LE) és a 40d (313LE) változatokkal bővül.



Az alapfelszereltség részét képező – állandóan aktív – xDrive intelligens összkerékhajtás a menethelyzettől függően optimalizálja a tapadást, az iránytartást és dinamikus kanyarvételi tulajdonságokat biztosít. Mindennek fokozása érdekében opcionálisan az xDrive összekapcsolható az adaptív futómű-csomagokkal, így a dinamikus teljesítmény-szabályzás rendszerével is.


A kényelem növelését szolgálja az opcionális légrugózás a hátsó tengelyen, illetve a dinamikus csillapítás-szabályzás - e két rendszer a komfort futóműcsomag vagy a speciális, sportos hangolású M-futómű (széria az M50d kiviteleken és az M sportcsomag részeként a többi modell esetében) extrák részeként is megrendelhető. Akárcsak az adaptív LED-es fényszórók, az ún. "komfort bejutás" (a csomagtérajtó érintés nélküli nyitása), az érintős navigációs rendszer, a Bang & Olufsen high-end hifi és az új szórakoztató egység a hátsó üléseknél, például, a sok közül.


Ha ez még mindig nem lenne elég, az extrafelszerelések listáján megtalálhatók olyan vezetéstámogató rendszerek, mint a szélvédő-kijelző (Head-Up Display), a torlódás asszisztenst (Traffic Jam Assistant) is tartalmazó parkolóasszisztens (Parking Assistant), a sebességhatár-kijelzés (Speed Limit Info), valamint az összes BMW ConnectedDrive szolgáltatás és a teljes online szórakoztató-kínálat. Az intelligens segélyhívó (Intelligent Emergency Call) az új X6 alapfelszereltségének része.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31