Tovább a tesztautóra.

Írta: TesztAuto.hu 2015-01-12 15:55:01

A Detroit Auto Show-n rántották le a leplet a 4C nyitott változatáról. Idén nyáron már érkezik is a kereskedésekbe.

Akárcsak a 4C, a Spider is ugyanazzal az 1,75 literes, turbós, 4 hengeres, 237 lóerős motorral érkezik. Ehhez pedig egy hat sebességes duplakuplungos váltót illesztenek. Ez a kombináció, 4.1 másodperc alatt gyorsítja 100-ra az olasz sportgépet.



Az elől dupla keresztlengőkaros felfüggesztést hátul egy hagyományos MacPherson egészíti ki. Ezzel a felszereléssel 1,1 G-s oldalgyorsulást is képes elérni a 4C Spider. A futómű alkatrészeknél csak alumíniumot és magas szilárdságú acélt használtak. Ez meg is térül hisz csak 10 kilót hízott a nyitott változat a kupéhoz képest.

A gyári vászontető könnyen összecsukható és elfér a csomagtartóban. Ugyanez már nem mondható el a feláras szénszálas keménytetőről amiről a hivatalos anyag csak annyit ír, hogy „garázsban tárolható”.



Kapható lesz majd egy pályára optimalizált verzió is, verseny legéscsillapítókkal, komolyabb merevítéssel és Pirelli P Zero AR Racing gumikkal.



Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31