Tovább a tesztautóra.

AMTS 2014

Írta: TesztAuto.hu 2014-03-27 14:00:01

Aki kilátogatott a 2014-es AMTS-re, az bizony nem maradt élmény nélkül, aki pedig nem volt ott, annak íme, egy kis beszámoló!

Természetesen, az autók mellett rengeteg csinos lány motorkerékpáron ülve mutatta be a kétkerekű újdonságokat, és nemcsak az új modellek, hanem a régi ritkaságok is. Azonban persze a négykerekű csodák vitték a prímet, melyek ugyanannyira változatosak voltak, mint a színkombinációik. Candy paint, matt verda, csili-vili felnik sok színben, a látogatóknak nem lehetett panaszuk, mindent megkaptak, ami szem-szájnak ingere. Bent gyönyörű lányok fokozták a hangulatot, kint meg az autós-motoros bemutatók, főleg stunt-riderek, illetve drifterek okoztak örömöt a nézőknek, akik nagy mennyiségben szippanthatták az égett gumi szagát.



A versenyautók szerelmesei szintén megkapták az adagjukat, hiszen rengetek versenygépet láthattak, köztük világhíres, világbajnok, illetve rekordtartó autókat is. Többek közt azt a Peugeot 208 T16 versenyautót, melyet a Magyar származású Bocsi Attila tervezett és mellyel a kilencszeres rali világbajnok Sebastien Loeb, 8 perc 13,878 másodperc alatt felért a csúcsra, ezzel másfél percet vert az addigi Pikes Peak rekordidőre.


Ugyancsak látható volt az aktuális WRC bajnok Sebastien Ogier tavalyi versenyautója, a Polo R WRC, amivel rögtön az első évében világbajnok lett a Volkswagen. A nézelődők szintén megtekinthették az idén a Hungaroringre visszatérő Német Túraautó Bajnokság, azaz a DTM egyik versenygépét, melyet a Mercedes-Benz standján láthattunk, és amihez az alapot a C63 AMG Coupe adta. Kár, hogy nem voltak ott, de megnéztük volna az Audi RS5, illetve a BMW M4-es versenyautóját is.



Néhány autógyártó azonban kihozta az újdonságait is, mint például az Infiniti az FX50 Sebastian Vettel Edition-t, illetve a Peugeot, amely az RCZ R-el jelent meg a nagyközönség előtt. Azonban ezek messze nem ütöttek akkorát, mint a talán legjobban várt Alfa Romeo 4C, ami élőben sem okozott csalódást és igazi autós szexszimbólumként tündökölt az olasz gyártó standján. A nap vége felé beindították a gyönyörű, latinosan vörös 4C-t és a hangja is igen meggyőzőnek bizonyult az aprócska turbómotor ellenére. A kipufogó élettel tele durrogot-puffogott a gáz elvételkor és ezeknek köszönhetően valószínűleg nem fog csalódni az, aki ki tudja fizetni a 20 milliót, ezért a kis szépségért. 


A show talán második legszebb autója, a Jaguar új, izomszagú F-type kupéja volt, mely olyan erővel és agresszivitással ordít, mint egy területét védő hímoroszlán. Emellett rengeteg érdekes átalakítást is láthattak a látogatók, melyek közül néhány igen egyedire, vagy akár az eredetinél szebbre is sikeredett.


Az egyik nagy kedvenc volt az a TechArt Turbo S, amit a Premium Car Design csapata alakított át. Ennek Porsche-nak nagyon jól állt ez a bordó szín, sokkal elegánsabbá tette, de mégis megmaradt annak a vadállatnak, amit a teljesítményadatok sejtetnek. Talán nem túlzás azt állítani, hogy minindenki megkapta azt, amiért jött és mindenki jól is érezte magát, ami ilyen autócsodák és ennyire gyönyörű lányok mellett nem volt nehéz feladat.



 







Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31