Tovább a tesztautóra.

Írta: TesztAuto.hu 2015-01-12 17:00:01

Akárcsak az Alfa 4C Spider-ről, az új GT-ről is a Detroit Motor Show-n hullott le a lepel. Legalább 600 lóerőt tud majd az amerikai iker-turbós V6-osa.

A Ford szörnyetege egy 3,5 literes, bi-turbós V6-ot kapott melyet akárcsak az elődökben, középre terveztek a Ford mérnökei. A teljesítményről csak annyit tudunk, hogy 600 lóerő felett lesz ami mind a hátsókerekeket fogja hajtani egy hét sebességes duplakuplungos váltón keresztül.



Az utascella, ahogy ez a mai sportautóknál megszokott szénszálból készül, akárcsak a karosszéria elemek. Az első és hátsó segédváz pedig alumíniumból. A Ford nagyon magabiztos a GT 40 súlyát illetően. Ígéretük szerint ugyanis, „ez lesz az egyik legjobb teljesítmény-súly aránnyal rendelkező széria gyártású autó.”

Mindebben pedig az a legjobb, hogy jövőre már gyártásba is kerül a méltán híres legenda utódja. A bemutató pedig egész véletlenül egybe fog esni a GT40, 1966-os Le Mans-i győzelmének 50. évfordulójával.



Itt a tesztautonál ritkán lelkesedünk az amerikai autókért de ahogy ez kinéz gyerekek... Nektek, hogy tetszik a dizájn?

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31