Tovább a tesztautóra.

A Honda Genfben: új Civic, NSX...

Írta: TesztAuto.hu 2016-02-11 11:00:01

Folytatja európai modellpalettájának megújítását a Honda: a Genfi Autószalonon teszi meg a következő fontos lépést, ahol elsőként teszi közszemlére az új ötajtós Civic prototípusát

- A Civic-tanulmány "újradefiniálja" a Honda választékának oszlopos modelljét
- Európában is bemutatkozik a Clarity Fuel Cell
- Idén megkezdődik az NSX-ek leszállítása az európai megrendelőkhöz
- A Jazz koncepcióautó új stílusirányzatot vetít előre


Az ötajtós Civic prototípusa

A svájci seregszemle nem kevesebbet ígér a látogatóknak, mint hogy bepillantást nyerhetnek a japán gyártó jövőjébe. Aki ellátogat a hamamatsui vállalat standjára, egy különleges tanulmánymodellel találkozhat, ami az új ötajtós Civic formavilágát hivatott megismertetni az érdeklődőkkel. A modell a Honda angliai gyáregységében (HUM) készül majd, innen exportálják a nemzetközi piacra, beleértve az Egyesült Államokat is. Az európai értékesítés várhatóan 2017 elején kezdődik.

Clarity Fuel Cell

Tavaly októberben, a Tokiói Autószalonon már megmutatta magát, Európában azonban most először gurul színpadra a Clarity Fuel Cell névre keresztelt üzemanyagcellás jármű. A Clarity Fuel Cell a világ első olyan üzemanyagcellás szedánja, amelynél a teljes hajtáslánc elfér a motorházban, nem von el tehát helyet a beltértől. Hatótávolsága meghaladja a 700 kilométert, mégis öt felnőtt számára kínál teljes értékű helyet, amire eddig xxx üzemanyagcellás szedán esetében nem volt példa.

NSX

Megkezdte az NSX-ek leszállítását a Honda. Az első megrendelők a Detroiti Autókiállítást követően, az Egyesült Államokban ülhettek volán mögé, őket követik a modell európai vásárlói, akik már 2016-ban átvehetik a hőn áhított autót. A Honda mérnökei a - klasszikus szupersportkocsikra jellemző - széles és lapos formavilágot ötvözték a legmodernebb stílusjegyekkel. Az agresszív orr-rész és az ős-NSX-et idéző hátsó lámpa varázslatos megjelenést kölcsönöz a modellnek. Az NSX szíve egy vadonatúj, középre helyezett, 75 fokos hengerszögű, DOHC-vezérlésű, V6-os, duplaturbós Otto-motor, melynek erejét speciális, kilencfokozatú, duplakuplungos automatikus váltó (DCT) továbbítja a kerek felé. 



Jazz „Keenlight” Concept

Szintén Genfben debütál a világszerte népszerű Jazz új formavilágát megjelenítő Jazz „Keenlight” Concept. A tanulmányautó a Jazzben rejlő formai potenciált tárja fel, letisztult stíluselemekkel, különleges matricákkal és egyedi, Keenlight fantázianévvel illetett fényezéssel hatva a szemlélőre.

A márka "nagy visszatérő" motorja: CRF1000L Africa Twin

Hűen az elődmodellre is jellemző „Juss el bárhová!” ideológiához, a vadonatúj CRF1000L Africa Twin is erőteljes, kéthengeres motorral és masszív, többcélú futóművel tér vissza a kereskedésekbe.


A Honda sajtótájékoztatója március 1-jén, 12:45-kor veszi kezdetét a márka standján (4250).

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31