Tovább a tesztautóra.

Írta: TesztAuto.hu 2015-02-16 17:00:01

A frissített DS5 új dizájnt, motorokat és technológiákat kap. Pontokba szedtük nektek, hogy mik a legfontosabbak.

1. Változnak az első lámpák, melyek a DS3 által bevezetett divatot követik. Ez a féle formavilág mostantól, egységesen megjelenik majd mindegyik DS modellen. Az új hűtőrácson mostmár a DS felirat lesz látható a Citroen hagyományos emblémája helyett.

2. Új, érintőképernyős központi információs egység is érkezik, ami így a képek alapján megegyezik a Peugoet 508-ban alkalmazottal. Az pedig nem jó. Nagyon nem.

3.468 literes csomagtartó. Fontos adat lehet ha valaki ennyi vizet akar beönteni hátra.



4. Hat motor közül is választhatnak majd a kedves vevők. Az összes motor teljesíti már az új Euro 6-os normát. Lesz 90 g/km CO2 kibocsátású Hybrid, 165 és 210 lovas benzines illetve az új BlueHDI motorok 120, 150 és 180 lóerővel.

5. A frissített DS5-ben mutatkozik be a Citroen új okostelefonokra (iOS és Android) fejlesztett alkalmazása, a MyDS. Az app segítségével fontos információkat jeleníthetünk meg autónkról a telefonunk képernyőjén.



Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31