Tovább a tesztautóra.

A Charger is izmozik 707 lóerővel

Írta: Sükösd Richárd 2014-07-26 19:03:35

A brutális Challenger után, jön a Charger Hellcat változata is, ugyanannyi elképesztő 707 lóerővel, amivel átveszi a legerősebb gyári négyajtós címet, hiszen még a Mercedes biturbo V12-ese is gyengébb nála

Most már biztosnak tűnik, hogy a Dodge Charger is megkapja a Challengerből már ismert 6,2 literes, kompresszoros V8-ast, amely itt sem kevesebb, mint 707 lóerőt fog leadni. Ekkora teljesítménnyel nem csak a legerősebb gyári amerikai szedán lesz, hanem a világ legerősebb széria szedánja, ugyanis egyik másik autógyártó sem csinál ilyen erős négyajtóst. Gondolhatunk a németekre, vagy például az angolokra, de nekik is „csak” 500-600 lóerőre futja családi autóikba.


A Chargerben a 707 lóerő, valószínűleg 4 másodperc körüli gyorsulást fog eredményezni, és kitudja milyen végsebességet, hiszen ekkora teljesítménnyel simán megfuthatná a 300 km/órát, úgyhogy csak a korlátozás állhat az útjában. A Charger Hellcat változata valamikor 2015 elején mutatkozhat be a nagyközönség előtt.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31