Tovább a tesztautóra.

707 amerikai lóerő, közútra

Írta: Sükösd Richárd 2014-07-07 16:12:04

Megmutatták a 2015-ös Dodge Challenger SRT Hellcat verzióját, amely tagadhatatlanul az izomautók aktuális csúcsa, feleslegesen sok erővel

A Challenger Hellcat verziója megkapja az új, még jobban kigyúrt 6,2 literes, kompresszoros, V8-as Hemi motort, amely nem csak simán 500-600 lóerős, mint az elődei, hanem közútra már értelmezhetetlenül sok, 707 lóerős. Ugyanakkor érdekes tény, hogy gyárilag még soha nem készített ilyen erős motort a Chrysler Group.


Természetesen az izomautók eddig sem a józanságról szóltak, hiszen a hatalmas blokk mellé, legalább ugyanakkora önsúly társult, nem valami jó légellenállással. Ennek hatása az, hogy egy általában fele akkora teljesítményű európai vagy japán gyártmány, hozza majdnem ugyanazt a menetdinamikát, sokkal kevesebb fogyasztással, mint a gyúrós amerikai társai.


A pletykák arról is szólnak, hogy ugyanezt a 6,2 literes 707 lóerős erőforrást megkaphatja a Dodge Charger is, amely ezáltal a legerősebb gyári négyajtós lenne a piacon. Aki ezt a címet szeretné birtokolni, annak valószínűleg nem is kell olyan sokat várnia, hiszen még idén bemutathatják a Charger Hellcat változatát, ami azt jelentené, hogy jövőre a forgalmazás is megkezdődhetne.



Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31