Tovább a tesztautóra.

Írta: TesztAuto.hu 2015-01-28 09:44:25


    Az 5.2-es V10-es már gyári állapotában is bika erős. Ha pedig még két turbóval is megfújják a motort, akkor akár 2000 lóerőt is tudhat, mint a videón szereplő. Ez a hatalmas teljesítmény, utcai gumikkal és mindenféle extra leszorítóerő nélkül pedig ezt eredményezi...

    A félmérföldes pályán, hatalmas sebességnél veszíti el az uralmat a sofőr a Gallardo felett és végül egy tóba csapódik. Ezt a próbát sem úszták meg szárazon (bocsi..).



Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX
  • A Honda vezetést segítő asszisztenst mutatott be

    A CES2017 kiállításon mutatták be a Honda új fejlesztéseit. A technikai fejlesztéseknek hála, már motorozni sem kell tudni tökéletesen... A sajtóközleményt ezúttal változatlan formában közöljük

  • Alfa Romeo Giulia teszt és Playmate csemegék

    Hátsókerekes Alfával nyertem versenyt úgy, hogy most voltam életem első ilyen rendezvényén! :)

  • Egyedi DS modellek jönnek

    A DS a Párizsi Autószalonon mutatja be új szolgáltatását, amelynek keretében az ügyfelek teljesen az igényeikhez igazíthatják DS-ük külső és belső megjelenését

  • A nap videója: GYMKHANA NINE - Block új filmje

    2016 nagy év volt a Hoonigan Racing Division és Ken Block számára, aki az idei év már második Gymkhana videóját készítette el

  • Kombiterem - Ford Focus ST kombi TDCi teszt

    Óriási megtiszteltetés, ha elsőként kapunk meg egy tesztautót. Én azonban legalább ennyire örültem annak, hogy a Ford Focus ST-t az utolsó körére vihettem el. Így legalább az is kiderült, mennyire bírja a nyüstölést a sportverzió. Volt meglepetés.

www.tesztauto.hu / 185.80.49.31